רשת מסעדות ההמבורגרים BBB עולה השבוע בקמפיין עתיר השקעה, המתייחס למצב האקטואלי בישראל, תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו".

שתפו באהבה

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB עולה השבוע בקמפיין עתיר השקעה, המתייחס למצב האקטואלי בישראל, תחת הסלוגן: "הצרות של פעם עוד יחזרו".

תמונות מתוך הקמפיין חדש לרשת BBB צילום יחצ (19)

הקמפיין, יעלה בתקציב הנאמד בכ – 2 מיליון ₪ והוא פרי האסטרטגיה השיווקית של הרשת אשר שמה דגש על חווית אירוח משפחתית וחברתית. הקמפיין החדש נוצר על ידי הפרסומאי ניר פרח, מ- Team Perach, והוא שם דגש על ערך האסקפיזם- המקום המוכר והנעים, אליו ניתן לברוח מההמולה שבחוץ, מהלחץ והדאגה, מימים עמוסים בעבודה, ובעיקר- מכל מה שעובר על כולנו כישראלים, מאז אוקטובר 2023.

 

סרט הפרסומת, שצולם במסעדת BBB מודיעין, מתאר סיטואציות יומיומיות שכיחות, שאולי פעם היינו מתארים אותן כ"צרות", אך היום הן כמובן מתגמדות לעומת המציאות עימה אנו מתמודדים בחודשים האחרונים.

הקמפיין יעלה בערוצי הברודקאסט קשת 12, רשת 13 וערוץ 14; בחסויות בערוצי הספורט; בפרסום רחב באתרי אינטרנט פופולאריים ובפלטפורמות הסושיאל, על רצפת המכירה במסעדות, ועוד.

 


שתפו באהבה

אודות המחבר

Avatar photo

ענת שקד

ענת שקד - וכולם מדברים עליך
משפיענית רשת
ניהול תוכן
עיתונאית
משרד יחסי ציבור ויעוץ תקשורת

השארת תגובה