יהונתן מרגי מוביל קמפיין איפור: "עושה מה שאני רוצה – אם זה לשים חולצת בטן או להתאפר"

שתפו באהבה

"איפור זו דרך להתבטא, זה לא איפור לגברים או לנשים – זה איפור לאנשים", אומר יהונתן מרגי על סט צילומי קמפיין לחברת IL MAKIAGE – מותג איפור בינלאומי – שהוא נבחר להיות הפרזנטור שלה. מרגי אפילו לא ממצמץ כשהוא מבהיר למה הבחירה בו כל כך מדויקת: "המסר של זה הוא פשוט להיות מי שאתה", הוא אומר ומוסיף: "כל אחד צריך להרגיש שהוא עושה באמת את מה שטוב לו ובלי ששופטים אותו".

צילום רפי דלויה

לא מזמן העליתי טיקטוק ולרוב אני לא מסתכל על תגובות אבל הפעם כן הסתכלתי על תגובה שקפצה לי כמו נורת אזהרה. כתבו 'אתה מתלבש כמו גיי'. וניסיתי לפענח – מה זה אומר בעצם? יש לי הרבה חברים גייז, חלק מתלבשים ככה וחלק מתלבשים ככה, זה פשוט להפיץ שנאה בפלטפורמה ומבחינתי, זו לא הדרך להשתמש בה בכלל. דווקא היום אנחנו עושים משהו שהולך לעבור בכל מיני פלטפורמות והדרך להשתמש בה מבחינתי זה להציג שאתה יכול לעשות כל מה שאתה רוצה ומה שכיף לך – זו אומנות"

צילום רפי דלויה

מרגי נבחר להיות הגבר הראשון בישראל שיקדם קמפיין איפור גדול, והוא חוזר על המסר שבבחירתו כמו מנטרה: "זו פעם ראשונה ואני מרגיש שזה חשוב – מעבר לזה ש'פעם ראשונה' נשמע הישגי – המסר בתקופה הזו נורא חשוב". אבל האם באמת הוא חושב שזה יעבור לאנשים בגרון בקלות? ובכן, לא ממש אכפת לו. "אני עושה את זה בלי לדעת מה יהיה, אני עושה את זה כי אני מאמין בזה וחושב שזה יהיה טוב. וביקורת זה מדהים, זה אחד מהרצונות של כל אומן אני מניח, לעשות משהו שיהיה לו אימפקט על הקהל".


שתפו באהבה

אודות המחבר

Avatar photo

ענת שקד

ענת שקד - וכולם מדברים עליך
משפיענית רשת
ניהול תוכן
עיתונאית
משרד יחסי ציבור ויעוץ תקשורת

השארת תגובה